Za naročila nad 45 € dobite BREZPLAČNO dostavo!!!

Pravilnik o zasebnosti

I. Identifikacija trgovca

1.1. Ta pritožbeni postopek (v nadaljevanju: PP) ureja pravna razmerja med družbo

 

Ime podjetja: ART 2 ART sro .
Registrirani sedež: Strojárska 2949/110, Snina 069 01, Slovaška

Vpisano v trgovinski register Okrožnega sodišča v Prešovu, oddelek Sro , številka vložka 42225/P,
ID družbe: 53783999

DDV številka: 2121496498

ID za DDV: SK2121496498
Bančni račun: SK95 7500 0000 0040 2911 0519

Prodajalec je zavezanec za davek na dodano vrednost

 

(v nadaljevanju »prodajalec« ali »trgovec«) in vsaka oseba, ki je kupec izdelkov, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca, in ki deluje v položaju potrošnika v skladu z drugimi določbami splošnih pogojev poslovanja, objavljenih na spletni strani prodajalca, in ustreznimi zakoni, ki opredeljujejo potrošnika, v okviru veljavne zakonodaje Slovaške republike, zlasti zakonov: Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov, s spremembami in dopolnitvami, Zakona št., Zakona št. 40/1964 Zb . Civilnega zakonika, s spremembami in dopolnitvami, z izjemo, določeno v točki 4.4. tega postopka za pritožbe, ki ureja pravno razmerje med trgovcem in kupcem, ki ne deluje v položaju potrošnika.

 

1.2. Prodajalčev e-poštni naslov in telefonski naslov sta:

 

E-pošta: art2artsro@gmail.com

Telefonska številka: 0907080934

 

1.3. Naslov za pošiljanje pritožb in odstopov od pogodb je:

 

ART 2 ART sro ., Komenského 2836/79, 06901 Snina, Slovaška republika

 

II. Osnovne določbe

 

2.1. Ta postopek za pritožbe ureja pravna razmerja med kupci, ki so potrošniki, in trgovcem.

III. Uveljavljanje pravice do odgovornosti za napake

3.1. Kupec lahko prijaviti pravice od odgovornosti za napake, samo če napaka pritožil prodajalcu brez neuporaben odlog, najkasneje do izteka 24 mesecev od Če napaka ni odkrita v tem roku, pravice iz odgovornosti za napake prenehajo.

 

IV. Odgovornost za napake

4.1. Prodajalec odgovarja za vsako napako, ki jo ima prodani artikel ob izročitvi in ki se pokaže v dveh letih od izročitve artikla.

4.2. Če je predmet nakupa stvar z digitalnimi elementi, pri čemer naj bi bila digitalna vsebina dostavljena ali digitalna storitev opravljen neprekinjeno v dogovorjenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako napako digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki se pojavi ali pokaže v celotnem dogovorjenem obdobju, vendar najmanj dve leti od izročitve stvari z digitalnimi elementi.

4.3. V primeru rabljenega artikla se lahko stranki dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca za napake kot v odstavkih 4.1 in 4.2, vendar ne krajši od enega leta od izročitve artikla.

4.4. Garancijska doba za izdelke, če kupec ni potrošnik, je 12 mesecev, razen če ni dogovorjeno drugače garancijsko obdobje.

V. Pravice iz odgovornosti za napake

5.1. Če je prodajalec odgovoren za napako prodanega artikla, ima kupec pravico do odstranitve napake s popravilom ali zamenjavo , pravico do ustreznega popusta od kupnine ali pravico do odstopa od kupne pogodbe.

5.2. Kupec lahko zavrne plačilo kupnine ali dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svojih obveznosti iz odgovornosti za napake, razen če je kupec v zamudi s plačilom kupnine ali dela kupnine v času opozorila na napako. Kupec mora plačati kupnino brez nepotrebnega odlašanja po tem, ko prodajalec izpolni svoje obveznosti.

5.3. Kupec lahko uveljavlja pravice iz odgovornosti za napake, vključno s pravico iz točke 5.2, le, če je napako prijavil v dveh mesecih od odkritja napake, najkasneje pa do izteka roka iz točk 4.1 do 4.3 tega Reklamacijskega postopka.

5.4. Uveljavljanje pravic iz odgovornosti za napake ne izključuje kupčeve pravice do povračila škode, nastale zaradi napake.

VI. Opozarjanje na napako

6.1. Napako je mogoče reklamirati v kateri koli poslovalnici prodajalca, pri drugi osebi, o kateri je prodajalec obvestil kupca pred sklenitvijo pogodbe ali pred oddajo naročila, ali po sredstvih za komunikacijo na daljavo na naslovu registriranega sedeža ali poslovnega kraja prodajalca ali na drugem naslovu, o katerem je prodajalec obvestil kupca ob sklenitvi pogodbe ali po sklenitvi pogodbe.

6.2. Če je kupec reklamiral napako v poštni pošiljki, ki jo je prodajalec zavrnil prevzeti, se šteje, da je bila pošiljka dostavljena na dan zavrnitve.

6.3. Prodajalec mora kupcu takoj po tem, ko kupec na napako opozori, izdati pisno potrdilo o napaki. V potrditvi napake mora prodajalec navesti rok, v katerem mora napako odpraviti v skladu z oddelkom 507, odstavkom 1, zakona št. 40/1964 Zb. civilnega zakonika, s spremembami in dopolnitvami. Rok, sporočen v skladu s prejšnjim stavkom, ne sme biti daljši od 30 dni od dneva opozorila na napako, razen če daljši rok upravičuje objektiven razlog, na katerega prodajalec ne more vplivati.

6.4. Če prodajalec zavrne odgovornost za napake, mora kupca o razlogih za zavrnitev pisno obvestiti. Če kupec dokaže odgovornost prodajalca za napako z izvedenskim mnenjem ali strokovnim mnenjem, ki ga izda akreditirana oseba, pooblaščena oseba ali priglašena oseba, lahko napako večkrat uveljavlja, prodajalec pa odgovornosti za napako ne more zavrniti; za večkratno uveljavljanje napake ne velja 3. odstavek 621. člena Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov, s spremembami in dopolnitvami. Stroški potrošnika, povezani z izvedenskim mnenjem in strokovnim mnenjem, so predmet 2. odstavka 509. člena Zakona št. 40/1964 Zb., Civilnega zakonika, s spremembami in dopolnitvami.

6.5. Če je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe ali, če je pogodba sklenjena na podlagi naročila kupca, pred oddajo naročila obvestil kupca, da je napake mogoče pripisati tudi drugi osebi, se dejanja ali opustitve te osebe za namene odgovornosti za napake štejejo za dejanja ali opustitve prodajalca.

VII. Odstranitev napake

7.1. Kupec ima pravico izbrati, ali bo napako odstranil z zamenjavo artikla ali s popravilom artikla. Kupec ne more izbrati načina odstranitve napake, ki ni mogoč ali bi prodajalcu povzročil nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim načinom odstranitve napake, pri čemer se upoštevajo vse okoliščine, zlasti vrednost, ki bi jo artikel imel brez napake, resnost napake in ali bi drug način odstranitve napake kupcu povzročil znatne težave.

7.2 Prodajalec lahko zavrne odstranitev napake, če popravilo ali zamenjava nista mogoča ali če bi to zahtevalo nerazumne stroške glede na vse okoliščine, vključno z okoliščinami iz točke 7.1. drugega stavka.

7.3. Prodajalec bo artikel popravil ali zamenjal v razumnem roku po tem, ko je kupec opozoril na napako, brezplačno, na svoje stroške in brez povzročanja resnih nevšečnosti kupcu, pri čemer bo upošteval naravo artikla in namen, za katerega je kupec artikel zahteval.

7.4. Za namene popravila ali zamenjave mora kupec artikel izročiti ali dati na voljo prodajalcu ali osebi v skladu z oddelkom 622, odstavkom 5 Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov, s spremembami in dopolnitvami. Stroške prevzema artikla krije prodajalec.

7.5. Prodajalec mora kupcu na svoje stroške dostaviti popravljeno stvar ali nadomestno stvar na enak ali podoben način, kot je kupec dostavil okvarjeno stvar, razen če se stranki ne dogovorita drugače. Če kupec stvari ne prevzame v šestih mesecih od dneva, ko bi jo moral prevzeti, jo lahko prodajalec proda. Če je stvar večje vrednosti, mora prodajalec kupca vnaprej obvestiti o nameravani prodaji in mu dati razumen dodaten rok za prevzem stvari. Prodajalec mora kupcu nemudoma izplačati izkupiček od prodaje stvari po odbitku razumno nastalih stroškov za njeno skladiščenje in prodajo, če kupec uveljavi svojo pravico do deleža izkupička v razumnem roku, ki ga je prodajalec določil v obvestilu o nameravani prodaji stvari. Prodajalec lahko stvar uniči na svoje stroške, če ni bila prodana ali če pričakovani izkupiček od prodaje ne zadostuje za kritje stroškov, ki jih je prodajalec razumno imel s skladiščenjem stvari, in stroškov, ki bi jih prodajalec nujno moral imeti pri njeni prodaji.

7.6. Pri odpravi napake mora prodajalec zagotoviti odstranitev artikla in vgradnjo popravljenega ali nadomestnega artikla, če zamenjava ali popravilo zahteva odstranitev okvarjenega artikla, ki je bil vgrajen v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je napaka pojavila. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita, da odstranitev artikla in vgradnjo popravljenega ali nadomestnega artikla zagotovi kupec na stroške in tveganje prodajalca.

7.7. Pri odpravi napake z zamenjavo artikla prodajalec ni upravičen do povračila škode, nastale zaradi normalne obrabe artikla, in do povračila škode za normalno uporabo artikla pred njegovo zamenjavo.

7.8. Prodajalec odgovarja za napake nadomestnega artikla v skladu z oddelkom 619 Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen.

7.9. Kupec ima pravico do razumnega popusta od kupnine ali pa lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe brez dodatnega razumnega roka v skladu s 517. členom, 1. odstavkom , Zakona št. 40/1964 Zb ., Civilnega zakonika, s spremembami in dopolnitvami , če

a) prodajalec ni popravil ali zamenjal artikla,

b) prodajalec ni popravil ali zamenjal artikla v skladu z odstavkoma 4 in 6 člena 623 Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen,

c) prodajalec je zavrnil odstranitev napake v skladu z 2. odstavkom 623. člena Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen,

d) artikel ima enako napako kljub popravilu ali zamenjavi artikla,

e) je napaka tako resne narave, da upravičuje takojšen popust na kupnino ali odstop od kupoprodajne pogodbe, ali

f) je prodajalec izjavil ali je iz okoliščin očitno, da napake ne bo odpravil v razumnem roku ali brez povzročitve resnih težav kupcu.

7.10. Popust na kupnino mora biti sorazmeren z razliko med vrednostjo prodanega artikla in vrednostjo, ki bi jo artikel imel, če bi bil brez napak.

7.11. Kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe v skladu s točko 7.9, če je sodeloval pri nastanku napake ali če je napaka zanemarljiva. Dokazno breme, da je kupec sodeloval pri nastanku napake in da je napaka zanemarljiva, nosi prodajalec.

7.12. Če se pogodba nanaša na nakup več artiklov, lahko kupec odstopi od nje le v zvezi z artiklom z napako . Glede drugih artiklov lahko odstopi od pogodbe le, če ni mogoče razumno pričakovati, da bi bil zainteresiran za ohranitev drugih artiklov brez artikla z napako .

7.13. Po odstopu od pogodbe ali njenega dela mora kupec na svoje stroške vrniti artikel prodajalcu. Prodajalec mora zagotoviti odstranitev artikla, ki je bil vgrajen v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je napaka pojavila. Če prodajalec ne odstrani artikla v razumnem roku, lahko kupec na svoje stroške in tveganje zagotovi odstranitev in dostavo artikla prodajalcu.

7.14. Po odstopu od pogodbe bo prodajalec kupcu vrnil kupnino najkasneje v 14 dneh od dneva vračila artikla prodajalcu ali po tem, ko dokaže, da je kupec artikel poslal prodajalcu, kar nastopi prej.

7.15. Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino ali mu izplačal popust na kupnino na enak način, kot jo je kupec uporabil za plačilo kupnine, razen če se kupec izrecno strinja z drugim načinom plačila. Vse stroške, povezane s plačilom, krije prodajalec.

7.16. Prodajalec ni upravičen do povračila škode, nastale zaradi normalne obrabe artikla, in do povračila škode za normalno uporabo artikla pred odstopom od kupoprodajne pogodbe.

VIII. Odgovornost za napake v digitalni izvedbi

8.1. Trgovec je odgovoren za vsako napako, ki jo ima digitalna storitev v času njene dobave in se pokaže v dveh letih od njene dobave, če gre za digitalno storitev, ki se dobavi v enem samem koraku ali kot niz posameznih storitev.

8.2. Trgovec mora napako digitalne izvedbe odpraviti v razumnem roku po tem, ko potrošnik na napako opozori, brezplačno in brez povzročanja resnih nevšečnosti potrošniku, pri čemer upošteva naravo digitalne izvedbe in namen, za katerega je potrošnik digitalno izvedbo zahteval.

8.3. Trgovec lahko zavrne odstranitev napake, če odstranitev ni mogoča ali če bi mu povzročila nerazumne stroške, pri čemer upošteva vse okoliščine, zlasti vrednost, ki bi jo imela digitalna izvedba brez napake, in resnost napake.

IX. Odgovornost za napake v storitvi

9.1 . Prodajalec je odgovoren za vsako napako storitve, ki jo ima storitev v času dobave in se pokaže v dveh letih od dobave storitve.

9.2. Pri uveljavljanju pravic iz odgovornosti za napake storitve se smiselno uporabljajo določbe VI. člena tega postopka za pritožbe.

 

X. Končne določbe

10.1. Ta postopek za pritožbe je sestavni del Splošnih pogojev poslovanja ter Načel in navodil o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta. Dokumenta – Splošni pogoji poslovanja ter Načela in navodila o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta so objavljena na domeni spletnega mesta prodajalca.

10.2. Ta postopek za pritožbe je veljaven in velja od trenutka objave na spletni strani prodajalca dne 14.08.2025.