Splošni pogoji in določila
Spletna trgovina https://www.maliarske-platno.sk/
I. Identifikacija trgovca
1.1.Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljnjem besedilu: SPP) urejajo pravna razmerja med podjetjem
Poslovno ime: Štefan Zgabur
Kraj poslovanja: 06901 Snina, Strojárska 2949/110, Slovaška republika
Registriran v trgovinskem registru Okrožnega urada Humenné, številka trgovinskega registra
709-2642
ID: 34820710
ŠTEVILKA DDV: 1020016690
Številka DDV: SK1020016690
Bančni račun: SK0775000000004022988978
Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost
(hereinafter also referred to as "Seller" or "Merchant") and any person who is a Buyer of products offered by the Seller on the Seller's Web site and who acts in the position of a consumer within the meaning of other provisions of these General Terms and Conditions and the relevant laws defining the consumer, within the framework of the applicable legislation of the Slovak Republic, in particular the following laws: Act No. 108/2024 Coll. on Consumer Protection and on Amendments and Additions to Certain Acts, as amended , Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No., Act No. Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen,
1.2.Elektronska pošta in telefonski stik s prodajalcem sta:
E-naslov: s.zgabur@gmail.com
Telefon: +421 905 418 196
1.3Adres za pošiljanje dokumentov, pritožb in odstopov od pogodb je:
Štefan Zgabur, 06901 Snina, Strojárska 2949/110, Slovaška republika
2.1.Za namene teh splošnih pogojev trgovec v skladu z Zakonom št. 108/2024 Sb. s spremembami, navaja in opredeljuje naslednje izraze:
2.2. Pogodba na daljavo je pogodba med trgovcem in potrošnikom, dogovorjena in sklenjena izključno z enim ali več sredstvi komunikacije na daljavo brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, zlasti s pomočjo spletnega vmesnika, elektronske pošte, telefona, telefaksa, poštnega seznama ali ponudbenega kataloga.
2.3. Trgovec (v nadaljevanju tudi "prodajalec") je oseba, ki v zvezi s potrošniško pogodbo, iz nje izhajajočo obveznostjo ali v okviru poslovne prakse deluje v okviru svoje poslovne ali poklicne dejavnosti, tudi prek druge osebe, ki deluje v njegovem imenu ali za njegov račun.
2.4 Potrošnik je fizična oseba, ki v zvezi s potrošniško pogodbo, obveznostjo, ki izhaja iz nje, ali poslovno prakso ne deluje v okviru svoje poslovne ali poklicne dejavnosti.
2.5.Potrošniška pogodba je vsaka pogodba, sklenjena med trgovcem in potrošnikom, ne glede na njeno pravno obliko.
2.6.Izraz spletna trgovina je enak izrazu elektronska trgovina in izrazu spletna stran.
2.7.Kupec je vsaka oseba (fizična ali pravna oseba), ki je oddala naročilo, zlasti z uporabo prodajalčeve spletne strani ali drugih sredstev komunikacije na daljavo.
2.8. Trajni nosilec pomeni nosilec, ki potrošniku ali trgovcu omogoča shranjevanje informacij, naslovljenih nanj, za časovno obdobje, ki ustreza namenu, ki ga informacije izpolnjujejo, in na način, ki omogoča njihovo nespremenjeno reprodukcijo in uporabo v prihodnosti, zlasti pismo, elektronska pošta, ključek USB, CD, DVD, spominska kartica in trdi disk računalnika.
2.9.Izdelek je zlasti blago, storitev ali digitalna vsebina.
2.10.Storitev je zlasti vsaka dejavnost ali izvedba, ki se ponuja ali zagotavlja potrošniku.
2.11.Blago je vsaka opredmetena premičnina.
III. Osnovne določbe
3.1.Ti splošni pogoji urejajo pravna razmerja med kupci, ki so potrošniki, in trgovcem.
3.2.Za pogodbena razmerja (in druga pravna razmerja, ki lahko izhajajo iz pogodbenega razmerja) s kupci, ki ne nastopajo v vlogi potrošnika, veljajo določbe zakona št. 513/1991 Coll., trgovinski zakonik, kakor je bil spremenjen.
IV. Naročilo izdelka - sklenitev kupoprodajne pogodbe
4.1. Predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe s strani kupca je pošiljanje naročila izdelkov s strani kupca, predvsem z uporabo spletne strani trgovca ali drugih sredstev komuniciranja na daljavo.
4.2. Do sklenitve kupoprodajne pogodbe med Kupcem in Trgovcem pride v trenutku, ko Trgovec Kupcu dostavi potrdilo o prejemu naročila, ki ga je Kupec ustvaril v skladu s točko 4.1. teh Splošnih pogojev poslovanja (v elektronski obliki na elektronski naslov Kupca, ki ga je Kupec izbral v postopku ustvarjanja naročila).
V. Trajanje kupoprodajne pogodbe
5.1.Kupoprodajna pogodba je sklenjena za določen čas in preneha veljati zlasti po izpolnitvi vseh obveznosti prodajalca in kupca. Zlasti z dobavo in plačilom izdelkov v skladu s sklenjeno kupoprodajno pogodbo. Ta določba ne posega v pravice kupca iz naslova zakonske odgovornosti za napake na izdelkih s strani prodajalca.
VI. Informacije o nakupni ceni Informacije o nakupni ceni
6.1.Cena blaga in storitev, naročenih prek prodajalčeve spletne strani (v nadaljevanju "nakupna cena"), je navedena za vsak izdelek posebej in velja v trenutku, ko kupec oblikuje naročilo.
6.2.Nakupna cena blaga ali storitev, navedenih na prodajalčevi spletni strani, je skupna cena blaga ali storitev z vsemi davki in je jasno navedena na prodajalčevi spletni strani.
VII. Dostava izdelkov
7.1.Če je kupec kot obliko plačila za naročilo izbral plačilo ob dostavi. Prodajalec je dolžan izpolniti naročilo in kupcu dostaviti izdelke najpozneje v 60 dneh od datuma sklenitve kupoprodajne pogodbe v smislu člena 4.2 in naslednjih teh splošnih pogojev poslovanja.
7.1.1.Če je kupec za plačilo naročila izbral drugo obliko plačila kot plačilo ob dobavi, je prodajalec dolžan izpolniti naročilo in dostaviti izdelke kupcu najkasneje v roku 60 dni od dneva sklenitve prodajne pogodbe v skladu s točko 4.2. in naslednjimi teh splošnih pogojev poslovanja in plačila celotne cene naročila prodajalcu. Če sta izpolnjena oba pogoja iz točke 7.1.1. teh splošnih pogojev (tj. če je bila sklenjena kupoprodajna pogodba in je bila prodajalcu plačana celotna cena naročila), je prodajalec dolžan kupcu izdelke dobaviti najpozneje v 60 dneh od datuma izpolnitve obeh pogojev.
Običajni čas, ko prodajalec odpošlje izdelke, je 1 do 2 delovna dneva od datuma sklenitve kupoprodajne pogodbe ali 1 do 2 delovna dneva od datuma plačila celotne cene naročila prodajalcu.
VIII. Prenos lastništva
8.1.Lastninska pravica na prodanem predmetu ter tveganje naključnega uničenja, naključnega poslabšanja in izgube predmeta preideta na kupca ob dobavi.
IX. Načini plačila
9.1 Blago in storitve na prodajalčevi spletni strani lahko plačate na naslednje načine:
9.1.1.plačilo po povzetju - cena 1 Eur
9.1.2.plačilo z bančno kartico prek plačilnega portala B Payment - cena 0 Eur
9.1.3.plačilo ob osebnem prevzemu - cena 0 Eur
9.1.4.plačilo s pologom ali nakazilom na prodajalčev račun - cena 0 Eur
X. Tovorni promet - načini prevoza izdelkov in cena za njihov prevoz
10.1.Nakupna cena blaga ali storitev ne vključuje stroškov prevoza ali drugih stroškov, povezanih z dostavo izdelkov.
10.2 Načini dostave in cena za dostavo naročenih izdelkov:
10.2.1 Vrste prevoza:
10.2.1.1.1.Kurirske storitve GLS
10.2.1.2.Osebno zbiranje
10.2.2.2 Cene za prevoz:
10.2.2.1.Cena za dostavo po kurirski službi GLS - cena 3,90 Eur
10.3.Če je skupna nakupna cena izdelkov v enem naročilu kupca višja od zneska 39 EUR, je cena za katero koli izbrano obliko prevoza 0 EUR.
XI. Odstop kupca od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga
11.1.Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo, in od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, brez navedbe razloga v roku v skladu s členom XII, odstavki 12.1 do 12.3 teh splošnih pogojev poslovanja, razen za pogodbo, katere predmet je:
11.2. Zagotavljanje storitve, če je bila storitev v celoti opravljena in se je začela opravljati pred iztekom odstopnega roka z izrecnim soglasjem potrošnika ter je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno poučen, da z izraženo privolitvijo izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni opravljeni storitvi, če je potrošnik dolžan plačati ceno po pogodbi,
11.3. Dobava ali zagotavljanje izdelka, katerega cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katerega trgovec ne more vplivati in ki se lahko zgodi v odstopnem roku,
11.4.Dobava blaga, izdelanega po potrošnikovih specifikacijah, ali blaga, izdelanega po meri,
11.5.Dobava blaga, ki se hitro pokvari ali je hitro pokvarljivo,
11.6.Dostava blaga, ki je zaprto v zaščitni embalaži, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerna za vračilo, če je bila zaščitna embalaža po dostavi poškodovana,
11.7.Dobava blaga, ki se lahko zaradi svoje narave po dobavi neločljivo pomeša z drugim blagom,
11.8. Dobava alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, pri čemer je njihova dobava mogoča najprej po 30 dneh, njihova cena pa je odvisna od gibanja cen na trgu, na katerega trgovec ne more vplivati,
11.9.Izvedba nujnih popravil ali vzdrževanja med obiskom potrošnika, ki jih je potrošnik izrecno zahteval od trgovca; to ne velja za pogodbo, katere predmet je opravljanje storitve, ki ni popravilo ali vzdrževanje, in za pogodbo, katere predmet je dobava blaga, razen rezervnih delov, potrebnih za izvedbo popravila ali vzdrževanja, če so bile pogodbe sklenjene med obiskom trgovca pri potrošniku in potrošnik tega blaga ali storitev ni naročil vnaprej,
11.10.Dostava zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali programske opreme v zaščitni embalaži, ki je bila po dostavi poškodovana,
11.11.Dostava periodičnih publikacij, razen dostave na podlagi naročniške pogodbe,
11.12.Blago, kupljeno na javni dražbi,
11.13.Zagotavljanje nastanitvenih storitev za namene, ki niso nastanitev, prevoz blaga, najem avtomobila, zagotavljanje gostinskih storitev ali zagotavljanje storitev, povezanih z dejavnostmi v prostem času, če mora trgovec v skladu s pogodbo te storitve zagotoviti ob točno dogovorjenem času ali v točno dogovorjenem časovnem obdobju,
11.14.Dostava digitalnih vsebin, ki jih trgovec dostavlja drugače kot na materialnem nosilcu podatkov, če se je začela dobava digitalnih vsebin in je potrošnik pred iztekom odstopnega roka izrecno privolil v začetek dobave digitalnih vsebin, izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izraženo privolitvijo izgubi pravico do odstopa od pogodbe z začetkom dobave digitalnih vsebin, in je trgovec potrošniku posredoval potrdilo v skladu s členom 17(1)(b). 12(b) ali 13(b) zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, s spremembami, če je potrošnik dolžan plačati ceno po pogodbi.
XII. Uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca
12.1.Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, v
a) 14 dni od datuma
prevzem blaga s strani potrošnika v skladu s klavzulo 12.4.
sklenitev pogodbe, katere predmet je opravljanje storitve,
sklenitev pogodbe o dobavi vode, ki ni namenjena prodaji v omejeni količini ali v določeni količini, in pogodbe o dobavi in odjemu toplote,
sklenitev pogodbe o dobavi digitalne vsebine, ki jo trgovec dobavi drugače kot na otipljivem nosilcu,
(b) 30 dni od datuma sklenitve pogodbe ob nenaročenem obisku ali v zvezi z njim ali na prodajnem dogodku ali v zvezi z njim.
12.2.Če je trgovec potrošniku posredoval posebne informacije v zvezi z navodilom o potrošnikovi pravici do odstopa od pogodbe v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, šele pozneje, vendar najpozneje 12 mesecev po začetku odstopnega roka v skladu s točko 12.1, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, v naslednjih rokih
(a) 14 dni od datuma, ko je trgovec naknadno izpolnil obveznost obveščanja, če je rok iz točke (a) odstavka 12.1. potekel, ali
(b) 30 dni od datuma, ko je trgovec naknadno izpolnil obveznost obveščanja, če začne teči rok iz odstavka 12.1(b).
12.3.Če trgovec potrošniku tudi v skladu z odstavkom 12.2 ni zagotovil posebnih informacij v zvezi z navodilom o potrošnikovi pravici do odstopa od pogodbe v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, v 12 mesecih po izteku roka v skladu z odstavkom 12.1.
12.4. Šteje se, da je potrošnik prevzel blago v trenutku, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik, razen prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga, ali če
a) blago, ki ga je potrošnik naročil z enim naročilom, se dostavi ločeno, in sicer v trenutku prejema blaga, ki je bilo dobavljeno zadnje,
(b) dostavi blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, ob prevzemu zadnjega dela ali kosa,
(c) blago dobavlja večkrat v določenem časovnem obdobju od trenutka prejema prvega blaga.
12.5.Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, katere predmet je dobava blaga, tudi pred začetkom odstopnega roka.
12.6.Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, v pisni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu podatkov, če je bila pogodba sklenjena ustno, pa za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe zadostuje vsaka nedvoumno oblikovana izjava potrošnika, s katero izrazi svojo voljo, da odstopi od pogodbe (v nadaljnjem besedilu: obvestilo o odstopu). Potrošnik lahko uporabi vzorčni odstopni obrazec.
12.7.Šteje se, da je bil odstopni rok v skladu z odstavki 12.1 do 12.3 upoštevan, če potrošnik pošlje obvestilo o odstopu od pogodbe trgovcu najpozneje na zadnji dan roka.
12.8.Potrošnik lahko odstopi od pogodbe samo v zvezi z določenim izdelkom ali izdelki, če je trgovec dobavil ali zagotovil več izdelkov na podlagi pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca.
12.9.Dokazno breme za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe nosi potrošnik.
XIII. Pravice in obveznosti potrošnika po odstopu od pogodbe na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca
13.1.Potrošnik mora v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe na daljavo ali od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca v skladu s točko 12.1, poslati blago nazaj ali ga izročiti trgovcu ali osebi, ki jo trgovec določi za prevzem blaga; to ne velja, če trgovec predlaga, da blago prevzame osebno ali prek osebe, ki jo določi trgovec. Šteje se, da je rok iz prvega stavka upoštevan, če potrošnik blago pošlje trgovcu najpozneje zadnji dan roka.
13.2.Pri odstopu od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca v skladu s točko 12.1, potrošnik nosi samo stroške vračila blaga trgovcu ali osebi, ki jo trgovec določi za prevzem blaga; to ne velja, če se je trgovec dogovoril, da bo stroške nosil sam, ali če trgovec ni izpolnil obveznosti obveščanja, tj. če trgovec potrošniku ni zagotovil posebnih informacij v zvezi z navodilom o potrošnikovi pravici do odstopa od pogodbe v primeru pogodbe na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca.
13.3 Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotovitev lastnosti in funkcionalnosti blaga; to ne velja, če trgovec ni izpolnil obveznosti obveščanja v skladu s členom 15(1)(f) zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, s spremembami.
13.4. Potrošnik je dolžan plačati trgovcu ceno za dejansko opravljeno storitev do dneva vročitve obvestila o odstopu od pogodbe, če potrošnik v skladu s prvim odstavkom 19. člena Zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah določenih zakonov, s spremembami, odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, katere predmet je opravljanje storitve, dobava vode, ki ni namenjena prodaji, v omejeni količini ali v določeni količini ali dobava toplote, in je pred začetkom opravljanja izpolnitve dal izrecno soglasje v skladu s členom 17(10)(c) zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah določenih zakonov, s spremembami. Cena za dejansko opravljeno izvedbo se izračuna sorazmerno na podlagi celotne cene, dogovorjene v pogodbi. Če je skupna cena, dogovorjena v pogodbi, previsoka, se cena za dejansko opravljeno storitev izračuna na podlagi tržne cene opravljene storitve.
13.5.Potrošnik nima nobenih dodatnih obveznosti ali stroškov zaradi uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca v skladu s točko 11.1, razen obveznosti v skladu s točkami 13.1, 13.3 do 13.5 in obveznosti plačila dodatnih stroškov v skladu s točko 14.3.
XIV. Pravice in obveznosti trgovca po odstopu potrošnika od pogodbe, sklenjene na daljavo, in od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca
14.1.Trgovec mora potrošniku vrniti vsa plačila, ki jih je od njega prejel na podlagi ali v zvezi s pogodbo na daljavo, pogodbo, sklenjeno zunaj poslovnih prostorov trgovca, ali dodatno pogodbo, vključno s stroški prevoza, dostave, poštnine ter drugimi stroški in pristojbinami, v 14 dneh od datuma prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
14.2.Trgovec mora potrošniku vrniti vsa plačila iz odstavka 14.1 v obsegu, ki ustreza odstopu od pogodbe, razen če je potrošnik odstopil od celotne pogodbe na daljavo ali od celotne pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca. Trgovec potrošniku ne sme zaračunati dodatnih stroškov prevoza, dostave, poštnine ter drugih stroškov in dajatev.
14.3.Trgovec potrošniku ni dolžan plačati dodatnih stroškov, če je potrošnik izrecno izbral način dostave, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki ga ponuja trgovec. Dodatni stroški pomenijo razliko med stroški dostave, ki jih je izbral potrošnik, in stroški najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja trgovec.
14.4.Trgovec od potrošnika ne sme zahtevati, da plača stroške za
a) za opravljanje storitve, dobavo vode, ki ni namenjena prodaji v omejeni količini ali v določeni količini, ali za dobavo toplote v obdobju odjema v skladu s točkami 12.1 do 12.3, ne glede na obseg opravljene storitve, če:
trgovec potrošniku ni zagotovil informacij v skladu s členom 15(1)(f) ali (h) Zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen, ali
potrošnik ni dal trgovcu izrecnega soglasja za začetek opravljanja storitve ali dobave vode ali toplote v skladu s členom 17(10)(c) zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen,
(b) dobava celotne ali delne digitalne vsebine, ki jo trgovec dobavi drugače kot na otipljivem nosilcu, če:
potrošnik ni dal trgovcu izrecnega soglasja za začetek dostave digitalnih vsebin v skladu s členom 17(10)(c) zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen,
potrošnik ni izjavil, da je bil ustrezno obveščen o tem, da s soglasjem iz prve točke izgubi pravico do odstopa od pogodbe; ali
trgovec potrošniku ni zagotovil potrdila v skladu s členom 17(12)(b) ali (13)(b) zakona št. 108/2024 Coll. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen.
14.5.Trgovec potrošniku ni dolžan vrniti plačil iz točke 14.1 ob odstopu od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, katere predmet je dobava blaga, preden je blago dostavljeno potrošniku ali dokler potrošnik ne dokaže, da je bilo blago poslano nazaj trgovcu, razen če trgovec predlaga, da blago prevzame osebno ali prek osebe, ki jo določi trgovec.
14.6.Trgovec mora potrošniku vrniti plačila v skladu s točko 14.1 na enak način, kot ga je potrošnik uporabil pri plačilu; to ne posega v pravico trgovca, da se s potrošnikom dogovori za drug način plačila, če se potrošniku v zvezi s plačilom ne bodo zaračunavale nobene pristojbine.
14.7.Trgovec mora na svoje stroške poskrbeti za prevzem blaga v roku iz odstavka 14.1, če je bilo blago na podlagi pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, ob sklenitvi pogodbe dostavljeno na potrošnikov dom in ga zaradi narave blaga ni mogoče poslati nazaj trgovcu po pošti.
14.8.Enostranski pobot terjatev trgovca in potrošnika, ki izhajajo iz odstopa od pogodbe v skladu s členom 11.1, je prepovedan.
XV.Nadzorni organ
15.1.Pristojni organ, ki izvaja nadzor nad zakonitostjo na področju varstva potrošnikov, je:
Inšpektorat slovaške trgovinske inšpekcije
s sedežem v Prešovu za regijo Prešov
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Oddelek za nadzor
tel. 051/772 15 97
faks 051/772 15 96
E-naslov: pr@soi.sk
spletna povezava za predložitev pritožb: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
XVI. Alternativno reševanje sporov
16.1.Če potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za povrnitev škode. Če Prodajalec na zahtevo Potrošnika iz prejšnjega stavka odgovori negativno ali na takšno zahtevo ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko jo je Potrošnik poslal, ima Potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja spora v skladu z določbami 12. člena Zakona št. 391/2015 Z. iz. o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembah in dopolnitvah določenih zakonov, s spremembami. Pristojni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovaška trgovinska inšpekcija (kontakt https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) ali druga pristojna pooblaščena pravna oseba, vpisana na seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na http://www.mhsr.sk/ ali neposredno na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
Potrošnik ima pravico izbrati, na katerega od zgoraj navedenih subjektov za alternativno reševanje sporov se bo obrnil. Potrošnik lahko uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ali neposredno na spletni strani https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage, da predloži predlog za alternativno reševanje svojega potrošniškega spora. Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le kupec, ki pri sklenitvi in izvajanju pogodbe nastopa v vlogi potrošnika. Alternativno reševanje sporov se uporablja le za spor med potrošnikom in prodajalcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je z njo povezan. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Subjekt alternativnega reševanja sporov lahko predlog zavrne, če izmerljiva vrednost spora ne presega 20 EUR. Subjekt alternativnega reševanja sporov lahko od potrošnika zahteva plačilo pristojbine za začetek alternativnega reševanja sporov v višini največ 5 EUR z DDV.
Vse druge informacije o alternativnem reševanju sporov med prodajalcem in kupcem - potrošnikom, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe kot potrošniške pogodbe ali so povezane s kupoprodajno pogodbo kot potrošniško pogodbo, so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike www.mhsr.sk in v Zakonu št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, s spremembami.
XVII. Dodatne določbe
17.1. Prodajalec ne bo sklenil prodajne pogodbe ali prodajal, posredoval ali dobavljal alkoholnih pijač /izdelkov/, tobačnih izdelkov in drugih izdelkov osebam (kupcem), ki so v času sklenitve prodajne pogodbe mlajši od 18 let in katerih prodaja je v skladu z veljavno in veljavno zakonodajo Slovaške republike prepovedana osebam, mlajšim od 18 let, in v skladu z njo. V skladu s tem bo prodajalec preveril, ali je kupec starejši od 18 let, tako da bo ob predaji naročila kupcu preveril njegovo starost z osebnim dokumentom kupca (osebna izkaznica ali potni list). Prodajalec bo zgoraj navedeno storil prek pooblaščene osebe, ki bo kupcu izročila naročilo. Če je kupec mlajši od 18 let ali če kupec ne dokaže ali noče dokazati svoje starosti, prodajalec naročila kupcu ne izroči, kupoprodajna pogodba pa se razdre.
XVIII. Informacije o sprejetih kodeksih
18.1.Trgovec obvešča potrošnike, da ne obstajajo nobeni posebni ustrezni kodeksi ravnanja, ki bi se jih prodajalec zavezal spoštovati, pri čemer je kodeks ravnanja sporazum ali sklop pravil, ki opredeljujejo prodajalčevo ravnanje, ki se jih je prodajalec zavezal upoštevati v skladu s tem kodeksom ravnanja v zvezi z eno ali več posebnimi poslovnimi praksami ali poslovnimi sektorji, razen če jih določa zakon ali druga zakonodaja ali ukrep javnega organa, ki se jih je prodajalec zavezal upoštevati, in način, kako se lahko potrošnik z njimi seznani ali pridobi njihovo besedilo.
XIX. Ocenjevanje izdelkov s strani potrošnikov
19.1.Trgovec ne nadzoruje in omejuje ocenjevanja izdelkov samo na osebe, ki so izdelek kupile pri trgovcu.
XX. Končne določbe
20.1.Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Obveznost pisnega obvestila o spremembi splošnih pogojev je izpolnjena z objavo na prodajalčevi spletni strani. V primeru spremembe Splošnih pogojev se razmerje med Kupcem in Prodajalcem ureja s Splošnimi pogoji, ki so veljavni in učinkoviti v času sklenitve kupoprodajne pogodbe do njenega prenehanja.
20.2.Ti splošni pogoji so sestavni del Pravilnika o pritožbah ter Pravilnika o zasebnosti in Obvestila o zasebnosti tega spletnega mesta. Dokumenti - Politika pritožb ter Politika zasebnosti in Obvestilo o zasebnosti tega spletnega mesta so objavljeni na domeni prodajalčevega spletnega mesta.
20.3.Ti splošni pogoji začnejo veljati in učinkovati po njihovi objavi na prodajalčevi spletni strani 11.07.2024.
Ta trgovina je certificirana http://www.pravoeshopov.sk